فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 
آفرین به شما که می خواهی ادامه مطلب رو بخونی     

 

بعداً می‌خوانمش: Read It Later

 

بعداً می خوانمش: Read It Later

ایده های ساده معمولاً بسیار مفید هستند. نرم افزاری که امروز برای شما در نظر گرفته ایم نرم افزاری تحت وب با نام Read It Later و به معنی “بعداً می خوانمش” است

که وظیفه ای ساده را به عهده می گیرد. این نرم افزار همانطور که از نام آن بر می آید کار ساده ای انجام می دهد، یعنی لینک یا مطلبی روی وب را نشانه گذاری می کند تا شما در آینده آن را مطالعه کنید.

رابط کاربری بسیار ساده این نرم افزار به همراه افزونه های فراوانی که برای مرورگرهای مختلف و دستگاه های دستی مانند آیفون و آندروید نوشته شده است کار را با این نرم افزار آسان تر می کند. Read It Later افزونه هایی را برای گوگل کروم و فایرفاکس طراحی کرده است، مرورگرهای دیگر نیز می توانند از Bookmarklet های در نظر گرفته شده برای اضافه کردن صفحات و یا دسترسی به لیست مطالب در انتظار خوانده شدن خود استفاده کنند. نرم افزار آیفون جدید نیز از امکان خواندن آفلاین پشتیبانی می کند، یعنی مطالب را بر روی دستگاه آیفون دانلود می کند و شما می توانید در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید به خواندن آن ها بپردازید.

برای استفاده از این نرم افزار باید یک حساب کاربری در سایت Read It Later بسازید، روند معمول ساختن حساب های کاربری را دنبال کنید. بعد از ساختن حساب کاربری اولین کار اضافه کردن افزونه یا Bookmarklet هماهنگ با مرورگر خود است، با این کار به راحتی می توانید مطالب خود را بدون مراجعه به سایت مدیریت کنید.

برای دریافت Bookmarklet ها بعد از ثبت نام در سایت به این صفحه بروید و هر ۳ Bookmarklet فوق را به مرورگر خود اضافه کنید.

 


موضوعات مرتبط: درس پنجاه و نه بعداً می‌خوانمش: Read It Later ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 29 آذر 1392برچسب:, | 10:48 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon